miercuri, 19 august 2009

Vanzare


Dragi concetateni,

Niciodata nu am vazut in viata decat o expeditie, parcursa de un alt eu , un eu ceva mai mult , un eu care nu vede lumea ...LUMEA , ci sufletul ei. Expeditie veninoasa , dar veninul nu il resimtim decat in singura clipa de luciditate absoluta ... nu intelegeti ? Ei bine ... in ultima gura de aer furata din plamanii lumiii...
Intamplarea vietii mele nu are de a face cu omul care sunt ci cu omul care ar fi trebuit sa fiu , pentru ca eu dragii mei trebuia sa fiu doar suflet.
Nu imi amintesc prea bine ziua nasterii mele stiu doar ca nu era nimic frumos in infatisarea mea..sufletul nu imi incapea in trupul mic si schimonosit.
Stiu doar ca aproape am atins pragul de 19 ani. Intre timp m-am atasat de un cuvant.
Il cheama Tomy..La inceput imi placea golul adanc din o si finetea rotunjimilor lui y. Intre timp caci ne cunoastem de trei ani m-am indragostit de T si de N si de Z.Dumnezeule ce eroare iubesc z'ul ce nu se afla in alcatuirea lui Tomy.
In fine toti clovnii rad si o numesc iubire platonica.Uhm. Le multumesc , dar lumea Ideilor a lui Platon e prea vasta pentru mine .
Vecina mea din visul 99 , cea cu palarie mov spune ca sunt totusi o fata "fara sensibilitati filozofice" . EI bine... Si ? Ea e ...O imagine..da o imagine. Marie, pentru ca asa o cheama spune ca niciodata nu poti iubi simplu , ca mine , adica doar un cuvant ci trebuie sa fie o insiruire fara sens de cuvinte de ex."circuit de sinapse pe gaura cheii fara creier"
Eu...niciodata nu l'am cunoscut cu adevarat pe Tomy . Dumnezeule si ce'i drept cum as putea? Diferenta de ani intre noi....cand l'am intrebat data nasterii , frumos si naiv ...el a raspuns "inaintea genezei copila mea".
Si ca Nina Zarecinaia am raspuns..Tomy sunt prea simpla ca sa te inteleg.
PUNCT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fragmented Hope

  Sometimes we simply overdose on fragmented hope. Because we try to forget on the bottled antidotes we found in the sentimental value of ot...