joi, 10 septembrie 2009

o secventa din carte...cine stie totusi daca voi avea curajul sa o public

-Nu iar tu ! Ce faci tu fluture ? Asa repede ai iesit din crisalida ta imbibata cu alcool si vise am crezut ca va mai dura ceva , se pare ca incapatanarea ta si-a spus cuvantul.
-Glumeai acum ? Am fost la Brasov si mi-am cumparat un bax de VISE-CARE-NU-MOR.
-Ce zici de un pahar de IUBIRE-CARE-NU-SE-TERMINA pentru un pachet de VISE CARE NU MOR din baxul tau ?
-De acord ! Sunt de acord doar pentru ca esti ingrozitor de tare .
-ce bine ca nu sunt ingrozitor de dulce ca o porumbita neagra sugrumata de cuvinte prea colorate.
-Iar glumesti ! Nu pot sa te support .
-Hai te rog , te rog frumos sa te topesti in aerul asta plin de pasari astazi trebuie sa lucrez.
-Sa lucrezi la ce ? La un zambet sau la niste glume mai bune ca astea ?
-Romantismul tau e intr-adevar foarte stricat . O sa ti-l repar odata .
-Sa- l repari ? Ei ii place asa stricat ..
-Cine este ea ? Fata idolatrizata in poezia ta cu acel monolog liric deosebit ?
-Ea e metafora mea centrala da , in jurul ei se concentreaza totul , un tot mai mic un tot in forma de punct .
-Maine probabil si eu ma voi indragosti de un anume virgula , dar dupa il voi parasi pentru un apostrof . Imi place mai mult imaterialitatea apostrofului si numele e captusit intr-adevar de o substanta care apartine Orhideei de Sicilia.
-Mie intotdeauna mi-au placut piratii !
-Intotdeauna ?
-Hai ca ma desprind.
-Te desprinzi ?
-Hai ca deja te-ai invatat prin ai raspunde cu intrebari la niste impresii de intrebari.
-Esti racit ?
-Da ma doare urechea .

P.S: nu este cea mai recenta...dar sunt atatea franturi din mine in atatea etape ..

Un comentariu:

Fragmented Hope

  Sometimes we simply overdose on fragmented hope. Because we try to forget on the bottled antidotes we found in the sentimental value of ot...