sâmbătă, 30 august 2014

Lay your head down


Vrei sa stii ce am facut azi? Am dansat... Mai viu si mai frumos ca niciodata. Azi am facut cunostinta cu o persoana de care uitasem.  Azi am calcat pe raze de soare si pietre cu zambet cald.
Azi am fost eu, cea de altadata, cea care nu te tine minte pentru ca nu te-a cunoscut. Am stiut sa te masor in cuvinte si clipe ca sa te pot pastra mereu iar azi nu mai calc inaintea ta pe nisipul azi cenusiu pentru a verifica daca nu e ceva care te-ar putea rani.
Nu am un calendar ca sa iti masoare absentele, esti mereu aici si mereu departe.
Ti-am impachetat pasii, ia-i si pleaca cat mai departe de mine. Sa vina toate zapezile noastre acum la sfarsitul verii si sa iti poarte urmele. Odihneste-ti capul in alte palme fluture si lasa-ti gandurile sa cada precum frunzele apusurilor noastre.

Tu ai fost parte din tot ce e vizibil. Aici totul e riscant, totul e pierdut avand intotdeauna doua fete si fiind perisabil. Intre noi a fost bariera vizibilului si a actului de a privi, a vedea si a fi vazut. Mai exact includere si excludere; I and the Other.

Eu exist prin tine pentru ca am fost vazuta. Cine stie in misterul vizibilului poate am fi construit un sens si nu ne-am fi redus la absurd din start. Cand aparenta si sensul devin identice trebuie sa fugi.

Astazi va trebui sa pleci. Sufletul asta a fost doar un fragment dezorientat, demontat intr-un colt albastru, purtat de mare si abandonat pe plaja gandului tau, era singurul loc neocupat.

All is taken
Pain cannot endure long enough

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fragmented Hope

  Sometimes we simply overdose on fragmented hope. Because we try to forget on the bottled antidotes we found in the sentimental value of ot...