joi, 24 februarie 2011

Un suflet aproape trup , un trup aproape suflet

slip into your skin and spend the night
and get out mine
walking the streets in dark
where lamps are the sunshine for the trees
everybody needs somebody
to hold them down
when your feet are leaving the ground

Be the blanket for my bones

Iarta-ma pentru ce o sa scriu . Te-am rasfoit dimineata(diminetile mele goale-eu si cana de cafea ) cand m-am trezit imbracata in pielea ta ... In mainile tale aspre de culoarea spicelor coapte de grau si cu trupul mirosind a prajitura cu vanilie ... Asta nu e trupul meu , ce nebunie , cred ca ti-l cauti haotic pe strazi strigand ca omul care ascutea cutite : " Mi-a vazut cineva trupul , ofer recompensa" .
Dar tu erai in interiorul meu ca intr-un vehicul necunoscut , vehicul fara compartimente si margini si totusi redus la o singura persoana . Interiorul in care locuiai acum parea corpul stramt al unei vioare , o vioara necunoscuta , fara marca, fara nume si purtand in ea sunetul unei linisti primordiale .

Stiu cum s-a intamplat totul . Cand mi-ai prins mana in a ta ... ai imbratisat tot necunoscutul din mine , ai vazut tasnind lumi imaginare din ochii mei si le-ai pus pe foaie . Ai vazut cum din mainile mele cresteau niste flori mai rosii decat dimineata sangeroasa in care ne-am vazut neputinta in fata lumii .
Erai asa frumos ! Asa frumos cu ochii tai mari si mainile tale , aripi , in care tineai universul strans de la stanga la dreapta . De ce nu m-ai ascultat ?
Eu am fugit cu pielea unui barbat, am fugit cu pielea Ta ...Te-am dezgolit odata pentru totdeauna si tu ...Tu,dragule, ai apucat grabit ce ai putut...aveai doua maini stangi...dreapta ta , a devenit stangace de prea mult suflet .

Tu ai ras , aproape ti-a scapat in aerul rece al siberiei mele un "te iubesc"...Tu stiai ca eu sunt iubirea din tara de jos ? Iubirea telurica ? Nici vehicul mistic , nici altceva.Ti-am zis , sunt pura platitudine apolinica nu elan , nici betie dionisiaca.
Tu ai inceput sa razi , iar , strigand de nebun : "stimata luna si stele , vedeti fiinta aceasta de langa mine ? E nebuna ! Pentru cei care cauta inaltimi si iubiri genuine sunati la departamentul cu clientii din rai.Leave a message after the beep".

Peste 2 luni si doua dimineti o sa iti cauti iar trupul ziua , pentru ca noi ne-am nascut noaptea si de atunci e intuneric in mine . In mine e intuneric , tu ai doua maini stangi si noi plutim in afara corpurilor noaste .
Se vor scrie povesti despre femeia fara trup imbracata in pielea ta de fum , frig si ceata si despre barbatul cu un suflet din intuneric in care zburdau fluturi multicolori care purtau numele anotimpurilor in care am locuit noi.

Vor trece ani si inca iti vei cauta pielea...Pielea ta e cheia evaziunii din real .

Ai grija de interiorul meu.
Cu drag,
haina ta,
trupul.

2 comentarii:

Fragmented Hope

  Sometimes we simply overdose on fragmented hope. Because we try to forget on the bottled antidotes we found in the sentimental value of ot...