sâmbătă, 19 februarie 2011

The way to nottingham - blindness



Daca tu tii neaparat sa fii o imparatie , te declar cu acte cu tot , o venerabila imparatie . O imparatie de nuante , culori , firicele de curcubeu , plase de fluturi multicolori ce curg pe oasele fruntii tale , cuisoare din tepi de arici , furnici si cateva lampioane colorate.
Arhitectura ta va ramane simpla .

Imi placeai si om . Mergeam cu pasii tai , respiram aerul tau , mainile mele stiau toate texturile pe care le stiai tu , pana cand, pana cand ...ochii mei vedeau trupuri confuze , ochii mei vedeau prin ochii tai ca printr-un acvariu , ochii tai proiectau trasaturi imaginare , laturi imaginare , nu femeie cerc , femeie triunghi , femeie tripartita , femeie care sa vrea , sa stie si sa nu astepte .

Sunt zile in care ma cauti , sunt zile in care ai vrea sa te ghideze respiratia mea , sunt zile atat de reci in care ti-ai dori sa fii un balon si sa fii purtat departe de aburul iesind brav din buzele mele sudate trainic .
Sunt zile in care te pierzi si te rascolesti si faci ordine prin sertarele , coridoarele tale . Mai iei cate un suflet de pe cuier , mai stergi o privire , mai pui in sertarul cu pilule un zambet al zilei de ieri , dar totul e temporar .

Te mint ...te mint cu desarsire . Noi nu traim in afara timpului . Traim in incercarea naiva de a trai in afara timpului . O idealitate vida , o cana cu ceai cu rom ,scrumul tau si cenusa mea.

Ai auzit de povestea cu scrumul si cenusa ? Nu ? Nu-i nimic iti voi spune eu . Intr-un univers mic, gri , abscons , x1(cenusa) intalneste pe x2(scrum) , poarta o discutie banala , despre cum e vremea gri , cum sunt oamenii gri , casele gri , muraturile gri , piticii de pe gaura cheii gri , ingerii din talpi(tot gri ) si realizeaza ca ii leaga ceva deosebit (de gri).

Mi-as dori sa fiu papucareasca la papucaria ingerilor , sa iti las un inger in talpi macar cat esti acasa .
Incep sa imi pierd rabdarea , de parca as suferi de un mare handicap , eu sunt acel baston pentru orbi care si-a pierdut rabdarea...cu sine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fragmented Hope

  Sometimes we simply overdose on fragmented hope. Because we try to forget on the bottled antidotes we found in the sentimental value of ot...